Op reis met mij - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Eline Zutphen - WaarBenJij.nu Op reis met mij - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Eline Zutphen - WaarBenJij.nu

Op reis met mij

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

07 Februari 2016 | Nederland, Nederland

Het is begonnen,
Het klokje is gestart.
Angsten overwonnen,
Bonken doet mijn hart.

Loop ik hier nog door Leiden,
Nieuwe schoenen nieuwe jas.
Gaan me de komende 4 maanden begeleiden,
Verder alleen ik en een overvolle tas.

Geen verwachtingen gesteld,
Geen doelen om te halen.
Enkel bekend wat is verteld,
Op zoek naar mijn eigen verhalen.

Enkel ik alleen in de wereld van zovele,
Draaiend als voorheen.
Zou iemand met me willen spelen?
Ook al ben ik daar alleen.

Vreemde culturen, vreemde taal,
Levend door en om elkaar heen.
Inzichten met m'n gedachten aan de haal,
Ben ik met mezelf, ben ik niet alleen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2016

Last but not least

12 Mei 2016

Thailand and the big reunion

19 April 2016

What to do, Kathmandu?

02 April 2016

Vakantie!

20 Maart 2016

Op naar de top
Eline

Actief sinds 27 Jan. 2016
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 5108

Voorgaande reizen:

27 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: